kardeş birincisi.İmla hatamı düzeltmişin sağol.
Toplu alımdan kastım 250 knt üstü fiyatlarda indirim yapacam.
Bir diğeri pahalı demişin.e-gold paypaldaki paranı en %5-9 arasında bozduruyon.çok az bi farkla aynı hesaba geliyor.anında işlem gerçekleştiriyom.sonuçta ben sizin e-gold ve paypal paranızı değerlendiriyim.
Zorunlu alım yok.Görüşüne saygım var.Pahalı gelmiş olabilir sana
İyi çalışmalar