Bir dip not daha düşmek istiyom.ben knt satarken sonuçta fason satış yapmıyacam. çünkü turkcell ve telsim bu konunun üstüde çok düşüyor.bir kaç kuruş için haybeye mahkemelik olmaya halim yok.kendi cep tel bayiliğimi kullanarak satış yapıyom sonuçta.
Referans konusu ise.forma daha yeni üye olduğumdan dolayı referansım yok.Bunuda açık açık söylemem lazım.
O yüzden belirttim lütfen alanlar.Knt alınmıştır diye belirtsin diye.
İyi çalışmalar