Konu
Satılık Kontür..
13-10-2007, 18:18:01
#6
oflibaba
2*150= 37 dolar.
fiyatım bu.kazandığım miktar ortada.istersen satış yapabilirim.msn üzerinden görüşelim.eğer alım işlemi yaparsan burda belirtirsen sevinirim.alınmıştır diye.Msn adresim
yasinoz61@hotmail.com
iyi çalışmalar