Başlıkta belirttiğim gibi kendi kullandığım iPhone 4S andorid işletim sistemli telefonumu satıyorum hiç bir sorunu yoktur. 1 ay önce falan aldım hız konusunda da hiç bir sıkıntı yaşamadım, teknik konuda da üzerinde ki jelatini dahi çıkarmadım. Kutusu ve tüm aksesuarları ile birlikte yollayacağım hız konusun da endişeleri olan arkadaşlar için bir video çekme gereği duydum. Hızlı ve sorunsuzdur. Ben gayet memnunum satma konuma gelince Blackberry alacağım o yüzden satıyorum resimler ve videolar aşağıdadır. Cihaz micro sim kart ile çalışır. Turkcell'de 12 liraya satılıyor. Cihaz internet'i destekleyen IMEI kayıtlı aktif olarak facebook ve whatsapp kullanıyordum zaten, hiç bir sorun olmadı bu IMEI kayıtlı telefon 3G görüntülü konuşmayı destekliyor mu desteklemiyor mu konusunda bilgim yok biraz araştırdım destekliyor diyen de var desteklemiyor diyen de var.
Video ;
http://www.youtube.com/watch?v=wjxyw-bC7Es
Resimler ;
Resim 1
Resim 2
Resim 3
Fiyat : 350 TL ( Piyasa fiyatı şuan 450 TL'den satılmaktadır ben öyle gördüm bir kaç sitede, zaten siz de takip ediyorsanız bunu satan arkadaşın elinde de ürün kalmamıştır. )
İstanbul içi elden teslim yapabilirim, Sanalpazar üzerinden de satın alabilirsiniz komisyon size ait olmak şartı ile.
Sattığım bir telefonu referans olarak verebilirim. Buradan bakabilirsiniz.
R10 buluşmasında atiersoy telefonu incelemişti kendisinin orjinal iPhone olduğu için anlaması zor olmadı onu da konuya davet ettim düşüncelerini yazar ise eğer sizin de kafanızda ki soru işaretli gitmiş olur. Hatta çoğu kişi incelemişti adamlar iyi yapmış diyenler de olmuştu
ama rumuzlarını hatırlamadığım için onlara yorum yapması için mesaj atamadım eğer hatırlayan arkadaşlar var ise yazarlar ise sevinirim.

orjinale bu kadar yakin olabilir en fazla