Satış: iPhone 4S Android Satılık
22
●2.088
- 08-10-2012, 14:13:20400 TL olunca kimse alamıyor mu ? satış yapacaksanız yeni konu aç yazıyor orada yapabilirsiniz.Divinity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-10-2012, 21:28:06Üyeliği durdurulduBaşka yere 399TL yazıp burada 400 deyince herkes laf ediyor...Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu altına yazmak da sorunlu bir iletişim şekli değil. Sonuç olarak ürün satılmış, almak isteyen insanlara direkt iletişim şekli sunuyorum. - 12-11-2012, 20:50:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.telefon 280 den verirseniz ben alıcıyım