Mekruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
400 TL olunca kimse alamıyor mu ? satış yapacaksanız yeni konu aç yazıyor orada yapabilirsiniz.
Başka yere 399TL yazıp burada 400 deyince herkes laf ediyor...

Konu altına yazmak da sorunlu bir iletişim şekli değil. Sonuç olarak ürün satılmış, almak isteyen insanlara direkt iletişim şekli sunuyorum.