• 07-10-2012, 15:59:12
    #10
    bogart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu nasıl orjinal oluyor 300 küsür milyona? anlamadığım için soruyorum.
    Watchmen35 nickli arkadaşın belirttiği gibi hocam işletim sistemi android birebir iPhone menü tasarım ama sistem android.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:59:12 -->-> Daha önceki mesaj 14:27:08 --

    Konu günceldir.
  • 07-10-2012, 19:42:46
    #11
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    telefonu nerden aldınız, gooapple mı goophone mu vs.vs.vs. bu sorulara bi cevap verirseniz düşünebilirim hocam
  • 07-10-2012, 19:44:32
    #12
    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonu nerden aldınız, gooapple mı goophone mu vs.vs.vs. bu sorulara bi cevap verirseniz düşünebilirim hocam
    Yok hocam forumdan bir arkadaş satıyordu ondan almıştım. Yanlış bilmiyorsam gooapple olması gerekiyor.
  • 07-10-2012, 19:47:05
    #13
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    W1Z4R5

    böyle bi nicki vardı, o kişi mi? Yoksa GodOfWar mı yoksa GuvenStore mu?
  • 07-10-2012, 19:50:33
    #14
    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    W1Z4R5

    böyle bi nicki vardı, o kişi mi? Yoksa GodOfWar mı yoksa GuvenStore mu?
    GodOfWar hocam kadıköyde olan arkadaş
  • 07-10-2012, 19:52:39
    #15
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...4s-350-tl.html

    Hocam ne diyeyim ben şimdi size

    350'ye satıyor aldığınız adam zaten, siz ikinci elini
  • 07-10-2012, 20:04:28
    #16
    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...4s-350-tl.html

    Hocam ne diyeyim ben şimdi size

    350'ye satıyor aldığınız adam zaten, siz ikinci elini
    Arkadaşın elinde cihaz kalmamış ki hocam şuan gördüğüm bir kaç yerde 450 den satış yapılıyor. Ama bu indirim yapmayacağım anlamına da gelmez. Msn eklerseniz detaylı konuşabiliriz isterseniz.
  • 07-10-2012, 23:44:18
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Watchmen35 nickli arkadaşın belirttiği gibi hocam işletim sistemi android birebir iPhone menü tasarım ama sistem android.
    Telefon sağlammı iphoneden hızlımı android olunca=?
    ne gibi ek özellikleri var telefonun ?
    telefonun kasası içindeki elektronik aksam orjinalmi?

    bi açıklarsanız bende anlamış olurum. çin malı kullanmaktansa iphone kullanuyormuşum gibi hissetmeliyim sağlam uzun süre kullanabileceğim bir telefon arıyorum. e-mail sorunu olmayan.
  • 08-10-2012, 00:25:52
    #18
    Telefon satılmıştır arkadaşlar.