C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...4s-350-tl.html

Hocam ne diyeyim ben şimdi size

350'ye satıyor aldığınız adam zaten, siz ikinci elini
Arkadaşın elinde cihaz kalmamış ki hocam şuan gördüğüm bir kaç yerde 450 den satış yapılıyor. Ama bu indirim yapmayacağım anlamına da gelmez. Msn eklerseniz detaylı konuşabiliriz isterseniz.