Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pahalı be hocamm sıfırı 329 tl değil miydi
Eskidendi be hocam o sıfırına buradan bakabilirsiniz. Hem benim telefonum da sıfır gibi kız gibi