• 06-10-2012, 14:57:19
    #1
    adıt satışlarımız yoktur..
  • 06-10-2012, 23:46:13
    #2
    Çok yakıştırıyorum böyle plakaları.Kare plakada ayrı güzel.Bigün kısmet olur inş.
  • 06-10-2012, 23:47:36
    #3
    Mühürü biz mi bastıracağız, bastırmassak bir sorun olur mu acaba?
  • 06-10-2012, 23:49:37
    #4
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mühürü biz mi bastıracağız, bastırmassak bir sorun olur mu acaba?
    Mühürsüz plaka sahteciliğe girer benim bildiğim kadarıyla. Bastırılması gerekir.

    Plaka yazı stilleri çok güzel, hayırlı satışlar...
  • 06-10-2012, 23:51:48
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mühürü biz mi bastıracağız, bastırmassak bir sorun olur mu acaba?
    Bende bunu soracaktım.
    Ek olarak;Çift mühür kalktı, şimdi tek mühür oluyor dedi emniyet.
  • 07-10-2012, 00:12:20
    #6
    GOOGLE PARTNER🚀DİJİTAL1
    orjinal plakalarınızı bagajda bulundurun ben öyle yapıyorum yıllardır çeviren hiç bi poliste bu plakalar ne diye sormadı
  • 07-10-2012, 00:34:24
    #7
    Mesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orjinal plakalarınızı bagajda bulundurun ben öyle yapıyorum yıllardır çeviren hiç bi poliste bu plakalar ne diye sormadı
    Bende ki şans kimsede yok hocam , gider kıl bir polise denk geliriz sonuçta o da haklı olacak ama iş iştende geçmiş olacak ceza yersem :9
  • 07-10-2012, 02:36:07
    #8
    bende 2 yıl kullandım, tam 5 kez plakalar yüzünden çevrildim. Orjinal plakalar bagajda olduğu sürece bir sorun yok, fakat son çevirmede memurun bana dediği olay, ya plakanı sökersin yada eksik evram işlemi yaparım dedi, bende plakaları söküp ona verdim
  • 07-10-2012, 21:39:45
    #9
    ürünler tükenmiştir..