APP plaka 40 tl!
117
●15.686
- 06-10-2012, 23:49:37Mühürsüz plaka sahteciliğe girer benim bildiğim kadarıyla. Bastırılması gerekir.Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Plaka yazı stilleri çok güzel, hayırlı satışlar... - 06-10-2012, 23:51:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bende bunu soracaktım.Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak;Çift mühür kalktı, şimdi tek mühür oluyor dedi emniyet. - 07-10-2012, 00:34:24Bende ki şans kimsede yok hocam , gider kıl bir polise denk geliriz sonuçta o da haklı olacak ama iş iştende geçmiş olacak ceza yersem :9Mesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
