bende 2 yıl kullandım, tam 5 kez plakalar yüzünden çevrildim. Orjinal plakalar bagajda olduğu sürece bir sorun yok, fakat son çevirmede memurun bana dediği olay, ya plakanı sökersin yada eksik evram işlemi yaparım dedi, bende plakaları söküp ona verdim