Chile_Mix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mühürü biz mi bastıracağız, bastırmassak bir sorun olur mu acaba?
Bende bunu soracaktım.
Ek olarak;Çift mühür kalktı, şimdi tek mühür oluyor dedi emniyet.