orjinal plakalarınızı bagajda bulundurun ben öyle yapıyorum yıllardır çeviren hiç bi poliste bu plakalar ne diye sormadı
Bende ki şans kimsede yok hocam , gider kıl bir polise denk geliriz sonuçta o da haklı olacak ama iş iştende geçmiş olacak ceza yersem :9