• 29-09-2012, 12:38:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Cihaz 4- 4.5 aylıktır..2 yıl Asus garantisinde..Çok temizdir.Çizik, vuruk vs kesinlikle yoktur..Evde bayan tarafından kullanılmıştır..Dışarıya en fazla 1-2 sefer çıkarılmış..Ekran kenarlarındaki jelatini, klavyesinin üzerindeki jelatini hiç çıkarılmamıştır..

    Cihaz ile birlikte taşıma çantası da verilecektir..Cihazın kutusu yoktur, kitapçıkları, garanti belgesi, şarj adaptörü ve çantası..

    Detaylı özellikleri BURADA


    RESİM 1

    RESİM2


    İstediğim fiyat: 400 TL.

    İstanbul içi elden teslim alabilirsiniz..İl dışına kargo ile yollarım( kargo ücreti bana ait)
  • 29-09-2012, 13:22:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    dostum takas yada takas+para düşünürmüsün?
  • 30-09-2012, 21:35:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Arkadas aldim dedi bekletti almadi bu yuzden satis tekrardan aktif.
  • 30-09-2012, 21:39:38
    #4
    CreativeGFX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm gönderdim. En kısa sürede alımı gerçekleştirelim.

    // Ürün Tarafımdan Alınmıştır.
    niye kandırdın ?
  • 30-09-2012, 21:50:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye kandırdın ?
    Arkadaşa durumu izah ettim ancak - trade vermekten çekinmemiş. Ürünü arkadaşıma alacaktım. Satıcı ile görüştüğümde konuya alacağını yaz dedi ben de yazdım. Dün gece normal şartlarda ödemeyi yapacaktım ancak internete giremediğini ve sanalpazar'a üye olması gerektiğini söyledi. Bugün arkadaş ile buluşmaya gittiğimde netbook aldığını gördüm ben de almaktan vazgeçtim. Herhangi bir kandırma vs. olayı yok. Verdiğiniz ticaret puanını raporlayacağım. Tüm pm'ler vs. mevcut, yöneticiler haklının tarafında olacaktır. Merak etmeyin.
  • 30-09-2012, 22:05:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    CreativeGFX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa durumu izah ettim ancak - trade vermekten çekinmemiş. Ürünü arkadaşıma alacaktım. Satıcı ile görüştüğümde konuya alacağını yaz dedi ben de yazdım. Dün gece normal şartlarda ödemeyi yapacaktım ancak internete giremediğini ve sanalpazar'a üye olması gerektiğini söyledi. Bugün arkadaş ile buluşmaya gittiğimde netbook aldığını gördüm ben de almaktan vazgeçtim. Herhangi bir kandırma vs. olayı yok. Verdiğiniz ticaret puanını raporlayacağım. Tüm pm'ler vs. mevcut, yöneticiler haklının tarafında olacaktır. Merak etmeyin.

    Ben sikayet bolumune gerekenleri yazdim.yonetici arkadaslar ol msj lara ve konuya bakip gerekenleri yapacaktir sizin ile muhattap olmayacagim.
  • 30-09-2012, 22:19:43
    #7
    Bu durumda anlayışlı olmak lazım karşılıklı.
  • 30-09-2012, 22:45:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durumda anlayışlı olmak lazım karşılıklı.

    Arkadas ile ankastik kimseye verme dedi dun aksam odemesini yapacagim dedi tamam dedim haber bekliyorum hatta sanalpazardan ilani acmayin dedi simdi ok dedim geldinizde 2 dk girer nete acarim ilan alirsiniz dedim tamam dedi. Aksam haber yok 1 gun gecti haber yok girdim foruma arkadas online bekledim gorsun diye cevap yok ben yazdim aninda geri dondu ve alamayacagini belirtti.beni oyaladigi icin - itrader kullandim. Ayip ettin yazili bir msj atti ve - itrader kullandi birde utanmadan.
    Birde itrader aciklamasinda kargo benden dedi kivirdi yazmis.

    Bunuda izah edeyim madem acti arkadas konuyu.

    Dedim fiyati 400 tl ister gelin elden alin ister idemesini yapin ben kargoya vereyim kargo benden. Arkadas dedi nakit alamam kredi karti ile alcam sanal pazar uzerinden.ben dedim ki ben bu zamana kadar hep elden satis yaptim nakit ben bekleyemem hatta komisyonun yarisini siz verin dedi dedim hayir birde uzayacak ise kargo da sizden dedim velhasil kelam ben ogrenciyim vs dedi sanal pazar uzerinden kargo 5tl dedi tamam onuda kabul ettim.

    Simdi arkadaslar bu yazdiklarim kelime kelimesine dogrudur..

    Bu kustahliginin ve yalanciliginin bedelini odeyeceksin bunu bilesin.
  • 30-09-2012, 23:25:55
    #9
    hocam 300 tl verebilirim onaylarsan pm at lütfen