Bu durumda anlayışlı olmak lazım karşılıklı.
Arkadas ile ankastik kimseye verme dedi dun aksam odemesini yapacagim dedi tamam dedim haber bekliyorum hatta sanalpazardan ilani acmayin dedi simdi ok dedim geldinizde 2 dk girer nete acarim ilan alirsiniz dedim tamam dedi. Aksam haber yok 1 gun gecti haber yok girdim foruma arkadas online bekledim gorsun diye cevap yok ben yazdim aninda geri dondu ve alamayacagini belirtti.beni oyaladigi icin - itrader kullandim. Ayip ettin yazili bir msj atti ve - itrader kullandi birde utanmadan.
Birde itrader aciklamasinda kargo benden dedi kivirdi yazmis.
Bunuda izah edeyim madem acti arkadas konuyu.
Dedim fiyati 400 tl ister gelin elden alin ister idemesini yapin ben kargoya vereyim kargo benden. Arkadas dedi nakit alamam kredi karti ile alcam sanal pazar uzerinden.ben dedim ki ben bu zamana kadar hep elden satis yaptim nakit ben bekleyemem hatta komisyonun yarisini siz verin dedi dedim hayir birde uzayacak ise kargo da sizden dedim velhasil kelam ben ogrenciyim vs dedi sanal pazar uzerinden kargo 5tl dedi tamam onuda kabul ettim.
Simdi arkadaslar bu yazdiklarim kelime kelimesine dogrudur..
Bu kustahliginin ve yalanciliginin bedelini odeyeceksin bunu bilesin.