Ne oldu 1 gün gecikti de? Alacağı kişi netbooku almış. Simdi bunu alıp turşu mu kursun? Açık arttırma değil bişey değil. Bu kadar anlayışsız olmamak lazım..
Bana da sipariş verip ertesi gün yatıracağım deyipte yatırmayan çok kişi oldu ama hiç trade verme gibi bir hak görmedim kendimde.
Satış: Asus Eee Pc X101H
11
●1.110
- 30-09-2012, 23:30:39
- 01-10-2012, 01:18:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.laptop gerçekten güzel jiletinleri bile sökülmemiş 400 tl az bile param olsa hiç teredüt etmeden gelir elden alırdım
- 01-10-2012, 08:49:58Üyeliği durdurulduGraphicHizmeti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım olay 1 günlük gecikme olayı değildir..Yalan ve sorumsuzluktur..Bana deseydiki akşam böyle bir durum oldu alamayacağım tamam derdim.Beni dışardan en az 7-8 kişi aradı bu cihaz için sattım dedim..Ben foruma girdim adam online bekledim yazsın diye cevap yok, ben yazdım hemen cevap geldi unuttum numaraları vs çocuk oyuncağımı bu ticaret işi..Sizde bilip bilmeden alakasız yorum yazıyıp konuyu kirletiyorsunuz..Kesinlikle bir yorum daha yazmayın konuma istemiyorum..
Cihaz satılık.. 400 tl altına vermeyi düşünmüyorum..Alacak olan arkadaş İstanbul içi elden görüp alsın..İl dışına kesinlikle yollamıyorum..