Ne oldu 1 gün gecikti de? Alacağı kişi netbooku almış. Simdi bunu alıp turşu mu kursun? Açık arttırma değil bişey değil. Bu kadar anlayışsız olmamak lazım..

Bana da sipariş verip ertesi gün yatıracağım deyipte yatırmayan çok kişi oldu ama hiç trade verme gibi bir hak görmedim kendimde.