Arkadaşa durumu izah ettim ancak - trade vermekten çekinmemiş. Ürünü arkadaşıma alacaktım. Satıcı ile görüştüğümde konuya alacağını yaz dedi ben de yazdım. Dün gece normal şartlarda ödemeyi yapacaktım ancak internete giremediğini ve sanalpazar'a üye olması gerektiğini söyledi. Bugün arkadaş ile buluşmaya gittiğimde netbook aldığını gördüm ben de almaktan vazgeçtim. Herhangi bir kandırma vs. olayı yok. Verdiğiniz ticaret puanını raporlayacağım. Tüm pm'ler vs. mevcut, yöneticiler haklının tarafında olacaktır. Merak etmeyin.
Ben sikayet bolumune gerekenleri yazdim.yonetici arkadaslar ol msj lara ve konuya bakip gerekenleri yapacaktir sizin ile muhattap olmayacagim.