• 06-09-2012, 17:10:10
    MysticArt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alan kullanıcılardan yorum ve kullanım deneyimini bekliyorum

    *bazılarına 32bazılarına 16gb modeli gelmesi olayı çok saçma veriyorsan herkese 32 ver yada 8 ver
    Ürünler 8GB hocam. Arada 16 - 32 gelebiliyor şansınıza dedim. 32 olsa hep 32 yollayım
  • 06-09-2012, 18:10:32
    Üşenmeden 19 sayfalık yorumu üşenmeden okudum ama hiç alan arkadaşların eline ulaşmamış sanırım telefon. Hiç yorum yok Ama arkadaş gerçekten sabırlı takdir ediyorum kendisini üşenmeden herkese yorum yazmış soruları cevaplamış konuyu takipteyim ama alan arkadaşlar ne diyecek bakalım. En çok merak ettiğim şey sar değeri sonra sakata gelmeyelim. Hayırlı satışlar
  • 06-09-2012, 18:24:52
    İzmirde nerede oturuyorsunuz
  • 06-09-2012, 18:44:09
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Galaxy S3'ü merakla bekliyorum...
  • 06-09-2012, 20:17:24
    mesajım bulunsun
  • 06-09-2012, 21:09:45
    konu açıldığı günden beri takip ediyorum, bir allahın kuluda ben aldım elime ulaştı telefon şöyle böyle alın almayın dememiş ya
  • 06-09-2012, 21:25:02
    karakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu açıldığı günden beri takip ediyorum, bir allahın kuluda ben aldım elime ulaştı telefon şöyle böyle alın almayın dememiş ya
    aynı şeyden bende muzdaripim malesef
  • 06-09-2012, 21:34:27
    karakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu açıldığı günden beri takip ediyorum, bir allahın kuluda ben aldım elime ulaştı telefon şöyle böyle alın almayın dememiş ya
    Yok mu alıpta memnun kalan ??

    Arkadaşın satışını devam ettirebilmesi içinde bu durum çok önemli arkadaşlar..

    Yeni alacak arkadaşlara da ışık tutacaksınız..

    Lütfen arkadaştan cihazı satın alan üyeler olumlu ya da olumsuz yorumlarınızı ve görüşlerinizi yazınız..

    Teşekkürler..
  • 06-09-2012, 22:04:12
    Telefon ulaştı. Yorumları yazacağım kurcaladıktan sonra.