konu açıldığı günden beri takip ediyorum, bir allahın kuluda ben aldım elime ulaştı telefon şöyle böyle alın almayın dememiş ya
Yok mu alıpta memnun kalan ??
Arkadaşın satışını devam ettirebilmesi içinde bu durum çok önemli arkadaşlar..
Yeni alacak arkadaşlara da ışık tutacaksınız..
Lütfen arkadaştan cihazı satın alan üyeler olumlu ya da olumsuz yorumlarınızı ve görüşlerinizi yazınız..
Teşekkürler..