• 06-09-2012, 14:48:51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mesajım bulunsun , ürün çok güzel gözüküyor bakalım hayırlısı...
  • 06-09-2012, 15:17:25
    yokmu hiç alan arkdş satın alanlardan birisi yorum yazarsa iyi olur 2 tane almayı düşünüyorum cünkü...
  • 06-09-2012, 16:05:58
    Beyaz rengi geldiğinde haber et bana hocam..

    Hayırlı satışlar..
  • 06-09-2012, 16:06:59
    Üyeliği durduruldu
    proghammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyaz rengi geldiğinde haber et bana hocam..

    Hayırlı satışlar..
    Buyrun ben vereyim haber Beyaz rengi gelmiş ve elinde şu anda mevcut.
  • 06-09-2012, 16:25:53
    Arkadaşla Galaxy S3 üzerine arkadaşla görüşüldü.
  • 06-09-2012, 16:38:14
    FactorX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlara baktım ama göremedim dokunmatiği hakkında bilgi verebilirmisiniz.
    Dokunmatik süper hocam 1 arkadaş elden aldı diğerlerinin kargo yarın ulaşır. Yorum yaparsalar

    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir izmir bir konya hadi hayırlısı

    Bakalım bende 2. el galaxy ace bulamazsam alacam. hayırlı satışlar
    Bende anlamadım hocam konyayı nerden cıkardılar

    FrankMalkovski adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung dünyaca ünlü bir firma.Adı belli, yeri belli.Bu telefonun üretildiği yer neresi ? Çin.Ama Çin'in neresinde ?
    Çinin sahil bölgesinde hocam giderken sağda gelirken solda

    Erdem09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende onu diyorum size hocam. Bu adamlara siz hangi yasaktan bahsediyorsunuz Siz yorumunuzda yasak kimse kullanamaz gibi bir durumdan bahsediyorsunuz ama adam komple telefonu kopyalamış Retina Display'i kopyalarken mi yasağa bakacak? Ki bakmamışlar Retina Display'i kopyalamışlar. Kalite olarak burada satılan telefonla orjinal iPhone u kıyaslamak nasıl doğru değilse bu iki ekranı da kalite olarak kıyaslamak doğru değil orjinali daha kaliteli olur tabiki. Ama çin malı da olsa Retina Display taklit edilmiştir.
    buyrun buda videosu:

    http://www.youtube.com/watch?v=s7nUkSdzOqo&feature=plcp


    bu arada Retina Display ekranın değil teknolojinin adıdır. iPhone, iPad, iPod hatta Mac'lerde değişik boyutlardaki ekranlarda kullanılmakta. Üreten firma da sadece Samsung değil LG Display de üretiyor bu ekranları Apple için.
    buradaki haberden de görebilirsiniz:
    http://www.zdnet.com/blog/apple/chin...-samsung/12269
    hatta wiki de bile bulabilirsiniz Retina Display hakkındaki pek çok bilgiyi. Bu yazıyı yazma amacım polemik yaratmak yada tartışma çıkarmak değil. Yanlış bilginin yayılmasını önlemek. Artık bu konu hakkında yorum yazmıyorum merak eden olursa ufak bir araştırmayla pek çok bilgiye ulaşabilir.




    Yaydığı radyasyon değeri hocam.
    O oran hakkında hiç bilgim yok inş. sağlığa zararlı değildir. Eğer alan arkadaşlar ölçebilirse bir şekilde bende merak ettim

    Roşan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajım bulunsun. Ayrıca sar değerini de belirtebilirseniz sevinirim.
    O oran hakkında hiç bilgim yok inş. sağlığa zararlı değildir. Eğer alan arkadaşlar ölçebilirse bir şekilde bende merak ettim

    ahmetbenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajım bulunsun , ürün çok güzel gözüküyor bakalım hayırlısı...
    Çok güzel hocam beyazda geldi

    Byfresh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yokmu hiç alan arkdş satın alanlardan birisi yorum yazarsa iyi olur 2 tane almayı düşünüyorum cünkü...
    Elden alan arkadaşın nıckını bılmedıgım ıcın yorum attıramıyorum. sadece kartını aldım sepiti.com siz bulabilirseniz yorum attırın hocam

    proghammer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyaz rengi geldiğinde haber et bana hocam..

    Hayırlı satışlar..
    Geldi hocam beyaz şuan itibariyle

    Lyublu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyrun ben vereyim haber Beyaz rengi gelmiş ve elinde şu anda mevcut.
    Sağolun sifatahını siz açtınız beyazın

    rega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşla Galaxy S3 üzerine arkadaşla görüşüldü.
    Evet telefonda görüştük 10 güne orjinaliyle ayırt edilemiyecek bir mal geliyor. Hem içi hem dışı olarak
  • 06-09-2012, 16:38:25
    Byfresh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yokmu hiç alan arkdş satın alanlardan birisi yorum yazarsa iyi olur 2 tane almayı düşünüyorum cünkü...
    Satın alan birisinden yorum bekleniliyor...
  • 06-09-2012, 16:45:02
    alan kullanıcılardan yorum ve kullanım deneyimini bekliyorum

    *bazılarına 32bazılarına 16gb modeli gelmesi olayı çok saçma veriyorsan herkese 32 ver yada 8 ver
  • 06-09-2012, 17:03:36
    Mesajım kalsın.