• 13-08-2012, 02:21:28
    #1
    Arkadaslar Merhaba.
    Sadece Maximum ( Merakdan ) 5 Gün Kullandıgım Tabletimi Satışa Çıkarıyorum.
    NEDEN ?
    Çünkü Evimde Laptop ve MasaÜstü var Zaten ve Üniversiteye Kayıt Olacagım. Nakit Paraya İhtiyacım var.
    Ürün Çok Temiz Daha Jelatini Üstünde. Hiç Bi Çizigi vs.. Yok.
    Ürünün Markası;
    POLY PC W10
    İnternete pek Takılamıyorum ( KPSS'ye Calıstıgımdan Vaktim olmuyor E Birde Ramazanlık. ) Buyrun Numaram; 0545-207-43-94
    Arkadaslar 220- Kargo Sizlere Ait.
    Buyrun Resimler;
    http://d1208.hizliresim.com/10/d/bsspf.jpg
    http://d1208.hizliresim.com/10/d/bssq7.jpg
    http://d1208.hizliresim.com/10/d/bssqm.jpg
    Tekrar Numaramı Belirtmek İstiyorum;
    0545-207-43-94
  • 13-08-2012, 02:28:30
    #2
    Elinizde bulunan tabletle yapılabileceker konusunda özet bi bilgi verebilir misiniz? Garantisi var mı nereden temin edildi?
  • 13-08-2012, 02:31:26
    #3
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinizde bulunan tabletle yapılabileceker konusunda özet bi bilgi verebilir misiniz? Garantisi var mı nereden temin edildi?
    Kusura Bakmayın Ayrıntılı Bilgi Veremedim Farkındayım. Bunun Tek Nedeni Mobil Olmam.
    Bana Hediye Geldi. Garantisi var Şuan.
    Tabletde Wi-fi vs.. Herşey var. USB Girisi var Tv Modu vs.. Hersey Yapılabilir Yani. Baska Sorunuz varsa Buyrun ? Sarjıda Gayet Güzel Gidiyor Acıkcası.
  • 13-08-2012, 02:35:50
    #4
    Tabletin resimlerini de aksesuarların resmi gibi büyük çekseydiniz daha iyi olurdu. Sim Kart girişi var mı? Birde şarjıda gayet güzel gidiyor demişsiniz ama göreceli olmuş ortalama bir süre verseniz daha iyi. nacizane satışı kolaylaştırmak için yazayım dedim.
  • 13-08-2012, 04:19:36
    #5
    SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabletin resimlerini de aksesuarların resmi gibi büyük çekseydiniz daha iyi olurdu. Sim Kart girişi var mı? Birde şarjıda gayet güzel gidiyor demişsiniz ama göreceli olmuş ortalama bir süre verseniz daha iyi. nacizane satışı kolaylaştırmak için yazayım dedim.
    Anladım.
    Haklısınız.
    Şimdi Konusunu Açayım Dedim Yarın Düzenleyecektim Konuyu Zaten.: )
    Maalesef Sim Kartı Girişi Yok.
    --
    Garantisi Mart Ayında Başlatılmış ( 2 yıl Garanti Süresi var. )
    Kullanma Kılavuzunda Sarj Ömrüyle Alakalı Bilgiler vardı Deneme Amaçlı Test Ettim ve Dedikleri Gibiymiş Gercekden.
    Müzik Dinlerken 10 Saat ( Arka pLan Isıkları Kapalı.)
    Video:5 Saat ( Ben 1 fiLm Bitirdim 2. Filminde Bitmesine Çok Az Kalmıştı. )
    İnternet:6 Saat. ( Ben Video vs.. İzledim 5.5 Saate Yakın Dayandı Bana. )
    Hazırda Bekleme Süresi :70 Saat ( Ben arka pLanı Kapatıyorum Öyle Durdu 4 Gece . %1 biLe Sarjı Gitmedi. )

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:19:36 -->-> Daha önceki mesaj 01:42:29 --

    Satış Gunceldır .
  • 14-08-2012, 02:10:00
    #6
    Arkadaslar Son Oluru 22o - Kargosuz. Artık Kuruş Aşagı İnemeyecegim.
    Şehir Dışına Üniversiteye Gittigimden Satıyorum Ürünü.

    Güncel.
    Fiyat 220 Lira Kargo Alıcıya Ait.
  • 14-08-2012, 15:51:57
    #7
    Dolutasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncel.
    Fiyat 220 Lira Kargo Alıcıya Ait.
    Hatırladığım kadarıyla Bim bu tableti 200 tl ye satışını yapıyordu. Bu o tablet mi ?
  • 14-08-2012, 17:23:00
    #8
    Ürünün teknik özellikleri ve en son olabilecek fiyatıyla detaylı bir pm alayım ciddi alıcıyım.

    not:



    bu ürün müdür ?
  • 14-08-2012, 17:26:02
    #9