Arkadaslar Merhaba.
Sadece Maximum ( Merakdan ) 5 Gün Kullandıgım Tabletimi Satışa Çıkarıyorum.
NEDEN ?
Çünkü Evimde Laptop ve MasaÜstü var Zaten ve Üniversiteye Kayıt Olacagım. Nakit Paraya İhtiyacım var.
Ürün Çok Temiz Daha Jelatini Üstünde. Hiç Bi Çizigi vs.. Yok.
Ürünün Markası;
POLY PC W10
İnternete pek Takılamıyorum ( KPSS'ye Calıstıgımdan Vaktim olmuyor E Birde Ramazanlık. ) Buyrun Numaram; 0545-207-43-94
Arkadaslar 220- Kargo Sizlere Ait.
Buyrun Resimler;
http://d1208.hizliresim.com/10/d/bsspf.jpg
http://d1208.hizliresim.com/10/d/bssq7.jpg
http://d1208.hizliresim.com/10/d/bssqm.jpg
Tekrar Numaramı Belirtmek İstiyorum;
0545-207-43-94
Satış; Tablet 250 Lira.
15
●1.581
- 13-08-2012, 02:21:28
- 13-08-2012, 02:31:26Kusura Bakmayın Ayrıntılı Bilgi Veremedim Farkındayım. Bunun Tek Nedeni Mobil Olmam.HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana Hediye Geldi. Garantisi var Şuan.
Tabletde Wi-fi vs.. Herşey var. USB Girisi var Tv Modu vs.. Hersey Yapılabilir Yani. Baska Sorunuz varsa Buyrun ? Sarjıda Gayet Güzel Gidiyor Acıkcası. - 13-08-2012, 04:19:36Anladım.SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız.
Şimdi Konusunu Açayım Dedim Yarın Düzenleyecektim Konuyu Zaten.: )
Maalesef Sim Kartı Girişi Yok.
--
Garantisi Mart Ayında Başlatılmış ( 2 yıl Garanti Süresi var. )
Kullanma Kılavuzunda Sarj Ömrüyle Alakalı Bilgiler vardı Deneme Amaçlı Test Ettim ve Dedikleri Gibiymiş Gercekden.
Müzik Dinlerken 10 Saat ( Arka pLan Isıkları Kapalı.)
Video:5 Saat ( Ben 1 fiLm Bitirdim 2. Filminde Bitmesine Çok Az Kalmıştı.
)
İnternet:6 Saat. ( Ben Video vs.. İzledim 5.5 Saate Yakın Dayandı Bana. )
Hazırda Bekleme Süresi :70 Saat ( Ben arka pLanı Kapatıyorum Öyle Durdu 4 Gece . %1 biLe Sarjı Gitmedi. )
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:19:36 -->-> Daha önceki mesaj 01:42:29 --
Satış Gunceldır . - 14-08-2012, 02:10:00Arkadaslar Son Oluru 22o - Kargosuz. Artık Kuruş Aşagı İnemeyecegim.
Şehir Dışına Üniversiteye Gittigimden Satıyorum Ürünü.
Güncel.
Fiyat 220 Lira Kargo Alıcıya Ait. - 14-08-2012, 15:51:57Hatırladığım kadarıyla Bim bu tableti 200 tl ye satışını yapıyordu. Bu o tablet mi ?Dolutasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2012, 17:23:00
)