Tabletin resimlerini de aksesuarların resmi gibi büyük çekseydiniz daha iyi olurdu. Sim Kart girişi var mı? Birde şarjıda gayet güzel gidiyor demişsiniz ama göreceli olmuş ortalama bir süre verseniz daha iyi. nacizane satışı kolaylaştırmak için yazayım dedim.
Anladım.
Haklısınız.
Şimdi Konusunu Açayım Dedim Yarın Düzenleyecektim Konuyu Zaten.: )
Maalesef Sim Kartı Girişi Yok.
--
Garantisi Mart Ayında Başlatılmış ( 2 yıl Garanti Süresi var. )
Kullanma Kılavuzunda Sarj Ömrüyle Alakalı Bilgiler vardı Deneme Amaçlı Test Ettim ve Dedikleri Gibiymiş Gercekden.
Müzik Dinlerken 10 Saat ( Arka pLan Isıkları Kapalı.)
Video:5 Saat ( Ben 1 fiLm Bitirdim 2. Filminde Bitmesine Çok Az Kalmıştı.

)
İnternet:6 Saat. ( Ben Video vs.. İzledim 5.5 Saate Yakın Dayandı Bana. )
Hazırda Bekleme Süresi :70 Saat ( Ben arka pLanı Kapatıyorum Öyle Durdu 4 Gece . %1 biLe Sarjı Gitmedi. )
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:19:36 -->-> Daha önceki mesaj 01:42:29 --
Satış Gunceldır .