Tabletin resimlerini de aksesuarların resmi gibi büyük çekseydiniz daha iyi olurdu. Sim Kart girişi var mı? Birde şarjıda gayet güzel gidiyor demişsiniz ama göreceli olmuş ortalama bir süre verseniz daha iyi. nacizane satışı kolaylaştırmak için yazayım dedim.