Arkadaslar Merhaba.
Sadece Maximum ( Merakdan ) 5 Gün Kullandıgım Tabletimi Satışa Çıkarıyorum.
NEDEN ?
Çünkü Evimde Laptop ve MasaÜstü var Zaten ve Üniversiteye Kayıt Olacagım. Nakit Paraya İhtiyacım var.
Ürün Çok Temiz Daha Jelatini Üstünde. Hiç Bi Çizigi vs.. Yok.
Ürünün Markası;
POLY PC W10
İnternete pek Takılamıyorum ( KPSS'ye Calıstıgımdan Vaktim olmuyor E Birde Ramazanlık. ) Buyrun Numaram; 0545-207-43-94
Arkadaslar 220- Kargo Sizlere Ait.
Buyrun Resimler;
http://d1208.hizliresim.com/10/d/bsspf.jpg http://d1208.hizliresim.com/10/d/bssq7.jpg http://d1208.hizliresim.com/10/d/bssqm.jpg
Tekrar Numaramı Belirtmek İstiyorum;
0545-207-43-94