• 28-12-2010, 11:14:13
    #19
    clupmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunların Edirne sürümü gelsin biran önce tüm biletleri kapatayım ehehe iyi satışlar usta..
    teşekkürler
  • 28-12-2010, 11:17:42
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    üstad senbana iki tane daha yollarmısın sana zahmet. hür adam said nurside gösterime giriyormuş onuda izleriz.
  • 28-12-2010, 11:34:03
    #21
    herseysizinicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad senbana iki tane daha yollarmısın sana zahmet. hür adam said nurside gösterime giriyormuş onuda izleriz.
    2 tane daha yollandı, 8-10 tane daha bilet var elimde
  • 28-12-2010, 11:35:24
    #22
    haltun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane daha yollandı, 8-10 tane daha bilet var elimde
    teşekkür ederim.üstad.

    ikisiyle eyvah eyvah 2 ye
    ikisiylede hür adam saidnursiye gidecem inş.
  • 28-12-2010, 14:24:42
    #23
    Sorun çıkmayacağının garantisini verirseniz hepsini alayım, hatta varsa 20-30 tane alırım. Öğrencilerimi götüreceğim. Cevabınızı bekliyorum, teşekkürler.
  • 28-12-2010, 15:44:48
    #24
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun çıkmayacağının garantisini verirseniz hepsini alayım, hatta varsa 20-30 tane alırım. Öğrencilerimi götüreceğim. Cevabınızı bekliyorum, teşekkürler.
    kendim az önce kullandım 2 bileti şöyle oluyor;

    bileti vermiş olduğum numara ile 212 avm danışmadan alıyorsunuz ve sinema gişesine gidiyorsunuz,

    5-6 kişi her zaman yer oluyor ama 20 tane için yer olmazsa giremezsiniz, bilet sağlamdır giremezseniz yer yok diye giremezsiniz
  • 30-12-2010, 20:48:43
    #25
    arkadaşlar bu gün gittim 212 ye 4 tane bileti onaylattım. arkadaş güvenilirdir. ayrıca 15 ocağa kadar diye biliyoruz fakat 31 ocağı kadar kullanılıyormuş biletler.

    yapmanız gereken olay şu direk sinema katına çıkmayın. önce avm nin girişindeki danışmaya gidip biletlerin numarasını gösterip biletleri alın. ondan sonra sinema katına çıkın ve biletleri onaylattırın. ondan sonra 31 ocağa kadar kullanabilirsiniz.

    ayrıca isim olarak haldun mu tam hatırlamıyorum ama öyle bi isim çıkıyor. siz şaşırmayın. direk numarayı gösterin isim önemli değil diyin. tamam diyin. geçin.

    saygılar.
  • 31-12-2010, 17:22:45
    #26
    2 tane daha gönderirmisin bana üstad. parayı pazartesi göndereyim. hesap bilgilerinide gönderirsen sevinirim.
  • 31-12-2010, 18:00:23
    #27
    malesef bitti bütün biletlerim, bir kaçını kendime ayırdım,