herseysizinicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstad senbana iki tane daha yollarmısın sana zahmet. hür adam said nurside gösterime giriyormuş onuda izleriz.
2 tane daha yollandı, 8-10 tane daha bilet var elimde