• 27-12-2010, 23:28:03
    #10
    satış devam ediyor
  • 27-12-2010, 23:30:07
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    peki gittiğimizde seanslar doluysa o güne kadar nolcak.

    yada siz bu satışı nasıl yapıyorsunuz. görevlimisiniz orda yoksa herhangi bir nasıl satış bilgi amaçlı soruyorum.
  • 28-12-2010, 00:21:35
    #12
    herseysizinicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki gittiğimizde seanslar doluysa o güne kadar nolcak.

    yada siz bu satışı nasıl yapıyorsunuz. görevlimisiniz orda yoksa herhangi bir nasıl satış bilgi amaçlı soruyorum.
    hediye kodunu size veriyorum, bu kod ile biletiniz bastırıyorsunuz

    seansların dolu olma ihtimali az, biletler zaten sakin günlerde kullanılabiliyor
  • 28-12-2010, 00:30:54
    #13
    haltun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hediye kodunu size veriyorum, bu kod ile biletiniz bastırıyorsunuz

    seansların dolu olma ihtimali az, biletler zaten sakin günlerde kullanılabiliyor

    işte onu soruyorum siz hediye kodunu vs. nerden ayarlıyorsunuz. görevlimisiniz bu konuda yoksa yetkili satış falanmı yapıyorsunuz. merakımdan soruyorum. merakımı yendiğim anda iki tane alıcam çünki.
  • 28-12-2010, 00:38:14
    #14
    herseysizinicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte onu soruyorum siz hediye kodunu vs. nerden ayarlıyorsunuz. görevlimisiniz bu konuda yoksa yetkili satış falanmı yapıyorsunuz. merakımdan soruyorum. merakımı yendiğim anda iki tane alıcam çünki.
    görevli değilim elimde hediye kuponlar var
  • 28-12-2010, 00:40:51
    #15
    iyi ozaman iki tane bana ver üstad. fakat saat geç oldu yarın sabahtan hesabına parayı geçerim. hesap bilgilerini pm le bana. mail adresimi pm atıyorum sana kolay gelsin.
  • 28-12-2010, 00:54:09
    #16
    herseysizinicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi ozaman iki tane bana ver üstad. fakat saat geç oldu yarın sabahtan hesabına parayı geçerim. hesap bilgilerini pm le bana. mail adresimi pm atıyorum sana kolay gelsin.
    2 tane kupon verildi arkadaşa, ödemeyi yarın veya isterse filmi izledikten sonra alıcam
  • 28-12-2010, 01:05:20
    #17
    2 adet alınmıştır teşekkürler.
  • 28-12-2010, 01:13:14
    #18
    Bunların Edirne sürümü gelsin biran önce tüm biletleri kapatayım ehehe iyi satışlar usta..