arkadaşlar bu gün gittim 212 ye 4 tane bileti onaylattım. arkadaş güvenilirdir. ayrıca 15 ocağa kadar diye biliyoruz fakat 31 ocağı kadar kullanılıyormuş biletler.

yapmanız gereken olay şu direk sinema katına çıkmayın. önce avm nin girişindeki danışmaya gidip biletlerin numarasını gösterip biletleri alın. ondan sonra sinema katına çıkın ve biletleri onaylattırın. ondan sonra 31 ocağa kadar kullanabilirsiniz.

ayrıca isim olarak haldun mu tam hatırlamıyorum ama öyle bi isim çıkıyor. siz şaşırmayın. direk numarayı gösterin isim önemli değil diyin. tamam diyin. geçin.

saygılar.