• 12-12-2010, 08:20:05
    #28
    skoda felicia öneririm
    araç soğuk havayı sever yolda bırakmaz parçası ucuz tüplüsünü bulursan tadından yenmez
  • 12-12-2010, 12:37:21
    #29
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    skoda felicia öneririm
    araç soğuk havayı sever yolda bırakmaz parçası ucuz tüplüsünü bulursan tadından yenmez
    skoda felicia'yı 6 yıl kullandım temizini görsem hala daha almaya niyetim var bazı eksilerini bilsemde niyetliyim . gerçekten aile aracı, içi göründüğünden büyük, bagaj bir aileye yetecek kadar büyük, motoru 1.3 58beygirdir, 99model ve altı skoda üstü volkswalgen polo motorludur, klimalıları ender bulunur, parçası bilindiği gibi ucuz değildir(misal kalorifer motoru alayım dedim 850TL'miş sonrada arabayı sattım ), ön alt takımı biraz zayıfdır, motoru sollamalarda yetersiz kalır ama sabit hızda gidersen koklamaz benzine uzaktan bakar bunlara rağmen kasası oldukça sağlamdır, 99model üstü ve temizlik durumuna göre 10bin tl altındakiler alınabilinir. her halükarda tavsiye ederim.
  • 12-12-2010, 14:25:21
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Ford Fiesta şuana kadar bundan iyisini arıza çıkarmayanını görmedim...
  • 12-12-2010, 14:51:56
    #31
    Senin ilacın Rover 416 gsi.
  • 12-12-2010, 14:55:52
    #32

    fiesta 2011
  • 12-12-2010, 19:05:38
    #33
    fu4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    al bi 206 bende yeni aldim harbi diyom o kadar arabaya bindim ama bu sürüş zevki hiçbir arabada yok benzin e gelince millet cok abartiyor bilende konusur bilmeyende bende egzoz da var abart ara gazi felan ama o kadar cok yakmıyor
    Katılmaktayım birde dizel alıcaksın o zaman 206 tadından yenmez çok çok az yakıyor dizel modelleri
  • 12-12-2010, 19:34:01
    #34
    Bende palio var çok güzel araba temiz almayı düşünürsen satıyorum.
  • 13-12-2010, 11:04:32
    #35
    Doğduğum günden beri arabalarla iç içeyim. Bugüne dek edindiğim tecrübeleri senle paylaşayım. (senin verdiğin fiyata göre 3 aşağı 5 yukarı araba yazıyorum)

    Toyota serisinden araba alacaksan tabiki corolla yı alacaksın. 97 98 model GLİ veya XEİ modelini bulursan 10 ile 14 bin arasında alabiliyorsun. yakıtıda hızıda çok iyi. konforu tartışılır ama bu araba en çok tutulan arabalardan biridir.

    Reno serisinden araba alacaksan megane 1 i tavsiye ederim. 14 16 bin liraya 2000 model civarı 1.6 rxt modeli alınabilir. sürüşü hızı konforu fiyatına göre çok güzel.

    Opel serisinden araba alacaksan opel astra her haliyle senin tüm ihtiyaçlarını karşılıyor. 2000 2003 arası modellerini 15 19 bin lira arasında alabilirsin. 2 hafta önce aile için birtane aldık şunu söyliyeyim gerçekten yakıtta da hızdada iyi. 1.4 modelini tavsiye etmem !

    Ford serisinden araba alacaksan Ford Focus şahane bir seçim olur. 2000 2004 arası modellerini 15 20 bin lira arasında bulabilirsin. Güçlü ve görünüşüde güzel bir araba. aile içinde ideal.

    Hyundai serisinden araba alacaksan tabiki tartışmasız accent öneririm.

    EE bu bunlar arasında seçim yapmak zor. ben olsam hangi arabayı alırım biliyor musun. ya ford yada toyota. parçası her yerde bulunabiliyor. ayrıca toyotanın 700 bin km Motor garantili olduğunu unutma. en sağlam motor bu yazdıklarımdan sadece toyota da mevcut. sonra ford sonra reno sonra opel diye gidiyor.

    Kafan karıştı farkındayım
  • 13-12-2010, 11:17:52
    #36
    c3 için az yakıyor diyolar doğru mu ? (dizel)