Araba Önerisi
40
●2.430
- 13-12-2010, 20:21:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yorumlar için sagolun.UcgenTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
karısmazmı hocam
zor iş araba almak yeni anladım
- 13-12-2010, 20:59:28marea hlx hakkında birşeyler yazan olursa ben de sevinirim. işim gereği bir araç almam gerekebilir. hlx'i çok merak ediyorum açıkçası. özellikle deri koltuklu olan 2002-2003 modelleri.
- 13-12-2010, 21:09:41MisafirOpel Corsa & Peugot 206 & Palio & Ford Fiesta(eski kasa tipik olarak daha güzel) & 307 & Accent hepsi güzel arabadır.
- 13-12-2010, 22:22:40Marea sürüş bakımından gerçekten zevk veren bir araç. konfor da iyi denebilir. 14 bin civarında dediğiniz 2.0 hlx i alabilirsiniz. marea yerine 15 bin liraya megane 1 alırsanız inanın verdiğinz paranın karşılığını aldığınızı göreceksiniz. reno nun bugüne dek orta sınıf için yaptığı en iyi araba megane 1 dir idda ediyorumDazZLeDarK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle