DazZLeDarK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
marea hlx hakkında birşeyler yazan olursa ben de sevinirim. işim gereği bir araç almam gerekebilir. hlx'i çok merak ediyorum açıkçası. özellikle deri koltuklu olan 2002-2003 modelleri.
Marea sürüş bakımından gerçekten zevk veren bir araç. konfor da iyi denebilir. 14 bin civarında dediğiniz 2.0 hlx i alabilirsiniz. marea yerine 15 bin liraya megane 1 alırsanız inanın verdiğinz paranın karşılığını aldığınızı göreceksiniz. reno nun bugüne dek orta sınıf için yaptığı en iyi araba megane 1 dir idda ediyorum