skoda felicia öneririm

araç soğuk havayı sever yolda bırakmaz parçası ucuz tüplüsünü bulursan tadından yenmez
skoda felicia'yı 6 yıl kullandım temizini görsem hala daha almaya niyetim var bazı eksilerini bilsemde niyetliyim

. gerçekten aile aracı, içi göründüğünden büyük, bagaj bir aileye yetecek kadar büyük, motoru 1.3 58beygirdir, 99model ve altı skoda üstü volkswalgen polo motorludur, klimalıları ender bulunur, parçası bilindiği gibi ucuz değildir(misal kalorifer motoru alayım dedim 850TL'miş sonrada arabayı sattım

), ön alt takımı biraz zayıfdır, motoru sollamalarda yetersiz kalır ama sabit hızda gidersen koklamaz benzine uzaktan bakar

bunlara rağmen kasası oldukça sağlamdır, 99model üstü ve temizlik durumuna göre 10bin tl altındakiler alınabilinir. her halükarda tavsiye ederim.