fu4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



al bi 206 bende yeni aldim harbi diyom o kadar arabaya bindim ama bu sürüş zevki hiçbir arabada yok benzin e gelince millet cok abartiyor bilende konusur bilmeyende bende egzoz da var abart ara gazi felan ama o kadar cok yakmıyor
Katılmaktayım birde dizel alıcaksın o zaman 206 tadından yenmez çok çok az yakıyor dizel modelleri