• 04-12-2010, 23:04:10
    #10
    çakma değil kaçaksa hemen alabilirim valla ) batarya'nın altında MADE İN bölümünde hangi ülke yazıyo ???
  • 04-12-2010, 23:06:44
    #11
    Üyeliği durduruldu
    seyinaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çakma değil kaçaksa hemen alabilirim valla ) batarya'nın altında MADE İN bölümünde hangi ülke yazıyo ???
    bu fiyata kaçak n8 verirlermi kaçak n8 dediğin gümrükte vergi problemi falan çıkarmamış direk geçirilmiş olur yani bu kadar bu çin malı replika yani. 12mpx değilde 2 mpx kamera multitouch değildi zorlatouch var

    Aynı Olan şeyi görüntüsü
  • 04-12-2010, 23:09:56
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kaçak mı replikamı hocam bunu arkadaşlara daha net beliritirseniz satışınıza faydası olacaktır..
  • 05-12-2010, 04:52:47
    #13
    orijinalliğini nasıl kanıtlayabilirsin? + satışını baltalamak istemiyorum 1.100 TL civarında satılan bir telefon kaçak dahi olsa nasıl 270 Liraya satılıyor anlamadım.. kullanıcıların şikayetleride var bu konuda kendi kendine açılıp kapanıyomuş sürekli doğrumudur?
  • 05-12-2010, 07:55:34
    #14
    Üyeliği durduruldu
    az farkedilir kaçak derken çin malımı??
  • 05-12-2010, 08:37:14
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ağrı gibi doğu illerimizde herkezde son model orjinal cep telefonu var bana kalırsa orjinal ama kaçak
  • 05-12-2010, 11:29:37
    #16
    kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ağrı gibi doğu illerimizde herkezde son model orjinal cep telefonu var bana kalırsa orjinal ama kaçak
    Az bellidir kaçak olduğu denmesi zaten orjinal olmadığını gösteriyor çünkü ürün kaçakta olsa birebir aynısıdır sadece yurtdışından gelmiştir buradan alınmamıştır garantisi yoktur ama herşeyi aynıdır.Arkadaşların da dediği gibi olsa olsa çin malıdır, replikada denir böyle cihazlara.

    Kaçak cihazda olsa bu alet 200-300e satılmaz kesinlikle 500-600 ün üzerinde olurdu çünkü bu cihaz birebir n8 olsa değil 200-300 anında 700-800 verenler çıkar,ülkemizdeki fiyatı 1000 lira olduğundan 700-800 bile çok uygun gelir çünkü.Ama replikalar 200-300 arasıdır.
  • 06-12-2010, 22:06:12
    #17
    ürün orjinal fakat
    üründeki program cin yani imesi orjinal değil başka imei atılmış.
  • 06-12-2010, 22:14:04
    #18
    Üyeliği durduruldu
    DespinaCafe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürün orjinal fakat
    üründeki program cin yani imesi orjinal değil başka imei atılmış.
    ürün hakkında tam bilgiye sahip değilsin sanırım?
    dilersen ben açıklıyım

    piyasada 12 megapixel fotoğraf makinesini bile o fiyata almazken üründeki yazılım çin demek symbian^3 işletim sistemi yok demek. 16 gb dahili hafızası yok demek. multi touch yok demek. nokia kalitesi yok demek.

    telefon sadece gorunumden ibaret hocam başka birşey YOK!