kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ağrı gibi doğu illerimizde herkezde son model orjinal cep telefonu var bana kalırsa orjinal ama kaçak
Az bellidir kaçak olduğu denmesi zaten orjinal olmadığını gösteriyor çünkü ürün kaçakta olsa birebir aynısıdır sadece yurtdışından gelmiştir buradan alınmamıştır garantisi yoktur ama herşeyi aynıdır.Arkadaşların da dediği gibi olsa olsa çin malıdır, replikada denir böyle cihazlara.

Kaçak cihazda olsa bu alet 200-300e satılmaz kesinlikle 500-600 ün üzerinde olurdu çünkü bu cihaz birebir n8 olsa değil 200-300 anında 700-800 verenler çıkar,ülkemizdeki fiyatı 1000 lira olduğundan 700-800 bile çok uygun gelir çünkü.Ama replikalar 200-300 arasıdır.