• 04-12-2010, 17:34:58
    #1
    selam nokia n8 '' 0 '' Daha jelatini bile açılmamış kutusunda satılıktır.
    ürün orjinal gibidir az fark edilir kaçak olduğu
    ürün ağrıdan kargolanacaktır
    kargo yurt içi , aras
    fiyat: 270tl
    stok:1
    kargo dahil
    iletişim pm
    http://www.mobiletisim.com/telefonlar/Nokia/N8
  • 04-12-2010, 17:36:52
    #2
    Hayırlı Satışlar;

    Hocam çin malımı fatura garanti varmı. Tam özellikleri nelerdir.

    Ayrıntı yazabilirsen herkes için daha açıklayıcı olur
  • 04-12-2010, 17:37:42
    #3
    Az farkedilir kaçak derken nasıl bi farkı var hocam
  • 04-12-2010, 17:47:12
    #4
    kaçak deyince aklıma ilk gelen gümrükten vergi ödenmeden giren anlamına geliyor ama bence o kaçak değil de çakma nokia n8, az farkedilir sözünden bu anlaşılıyor çünki.eğer ki dediğiniz şekilde ürün orjinal n8 ise hemen alabilirim, önce kargo olması şartıyla
  • 04-12-2010, 17:51:46
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    slcQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaçak deyince aklıma ilk gelen gümrükten vergi ödenmeden giren anlamına geliyor ama bence o kaçak değil de çakma nokia n8, az farkedilir sözünden bu anlaşılıyor çünki.eğer ki dediğiniz şekilde ürün orjinal n8 ise hemen alabilirim, önce kargo olması şartıyla
    katılıyorum kaçak ve ÇAKMA ayrışeyler.
  • 04-12-2010, 18:41:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    pist10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    katılıyorum kaçak ve ÇAKMA ayrışeyler.

    Edit:
    Ağrıda nasıl elinize geçti?
  • 04-12-2010, 18:48:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit:
    Ağrıda nasıl elinize geçti?
    ağrı ülkemizin doğusunda ermenistan ve iranla sınır ıolan bir ilimizdir

    "kaçak" ürünler kolaylıkla temin edilebilir.
  • 04-12-2010, 19:33:16
    #8
    DespinaCafe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam nokia n8 '' 0 '' Daha jelatini bile açılmamış kutusunda satılıktır.
    ürün orjinal gibidir az fark edilir kaçak olduğu
    ürün ağrıdan kargolanacaktır
    kargo yurt içi , aras
    fiyat: 270tl
    stok:1
    kargo dahil
    iletişim pm
    http://www.mobiletisim.com/telefonlar/Nokia/N8
    Nereden kaçırılmış acaba Amerikada ve İngiltere'de bile 500$ üstünde fiyatı var.
    1000TL ereyon sitesinde.
  • 04-12-2010, 19:41:32
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben ağrıda askerlik yaptım.Satışı baltalamak niyetinde değilim fakat N97 N8 vs gibi cihazlar genelde dubai çin malı oluyor.Görünümleri aynı fakat içlerinde java tabanlı işletim sistemi oluyor.Dubai mallarının kameraları çin mallarına göre daha iyi.Birde bu cihazın kaçak değil replika olduğunu söyleyebilirim.Tabi bu benim düşüncem.