selam nokia n8 '' 0 '' Daha jelatini bile açılmamış kutusunda satılıktır.
ürün orjinal gibidir az fark edilir kaçak olduğu
ürün ağrıdan kargolanacaktır
kargo yurt içi , aras
fiyat: 270tl
stok:1
kargo dahil
iletişim pm http://www.mobiletisim.com/telefonlar/Nokia/N8
kaçak deyince aklıma ilk gelen gümrükten vergi ödenmeden giren anlamına geliyor ama bence o kaçak değil de çakma nokia n8, az farkedilir sözünden bu anlaşılıyor çünki.eğer ki dediğiniz şekilde ürün orjinal n8 ise hemen alabilirim, önce kargo olması şartıyla
kaçak deyince aklıma ilk gelen gümrükten vergi ödenmeden giren anlamına geliyor ama bence o kaçak değil de çakma nokia n8, az farkedilir sözünden bu anlaşılıyor çünki.eğer ki dediğiniz şekilde ürün orjinal n8 ise hemen alabilirim, önce kargo olması şartıyla
selam nokia n8 '' 0 '' Daha jelatini bile açılmamış kutusunda satılıktır.
ürün orjinal gibidir az fark edilir kaçak olduğu
ürün ağrıdan kargolanacaktır
kargo yurt içi , aras
fiyat: 270tl
stok:1
kargo dahil
iletişim pm http://www.mobiletisim.com/telefonlar/Nokia/N8
Nereden kaçırılmış acaba Amerikada ve İngiltere'de bile 500$ üstünde fiyatı var.
1000TL ereyon sitesinde.
Ben ağrıda askerlik yaptım.Satışı baltalamak niyetinde değilim fakat N97 N8 vs gibi cihazlar genelde dubai çin malı oluyor.Görünümleri aynı fakat içlerinde java tabanlı işletim sistemi oluyor.Dubai mallarının kameraları çin mallarına göre daha iyi.Birde bu cihazın kaçak değil replika olduğunu söyleyebilirim.Tabi bu benim düşüncem.