Ben ağrıda askerlik yaptım.Satışı baltalamak niyetinde değilim fakat N97 N8 vs gibi cihazlar genelde dubai çin malı oluyor.Görünümleri aynı fakat içlerinde java tabanlı işletim sistemi oluyor.Dubai mallarının kameraları çin mallarına göre daha iyi.Birde bu cihazın kaçak değil replika olduğunu söyleyebilirim.Tabi bu benim düşüncem.