ürün orjinal fakat
üründeki program cin yani imesi orjinal değil başka imei atılmış.
ürün hakkında tam bilgiye sahip değilsin sanırım?
dilersen ben açıklıyım
piyasada 12 megapixel fotoğraf makinesini bile o fiyata almazken üründeki yazılım çin demek symbian^3 işletim sistemi yok demek. 16 gb dahili hafızası yok demek. multi touch yok demek. nokia kalitesi yok demek.
telefon sadece gorunumden ibaret hocam başka birşey YOK!