DespinaCafe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ürün orjinal fakat
üründeki program cin yani imesi orjinal değil başka imei atılmış.
ürün hakkında tam bilgiye sahip değilsin sanırım?
dilersen ben açıklıyım

piyasada 12 megapixel fotoğraf makinesini bile o fiyata almazken üründeki yazılım çin demek symbian^3 işletim sistemi yok demek. 16 gb dahili hafızası yok demek. multi touch yok demek. nokia kalitesi yok demek.

telefon sadece gorunumden ibaret hocam başka birşey YOK!