Masaüstü Canavar
73
●4.582
- 07-12-2010, 17:39:06Arkadaşımıza Öncelikle Bana Güvendiği İçin Teşekkür Ederim..mylnchrsm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargo Sırasında İşlemcinin Fanı Kırılmış Onuda Karşıladı..
Bende Söz Verdiğim Gibi Parasını Ödedim.Bu Gün Ekranı Kargolamış
Yarın Alacağım Onuda Güvenilir Arkadaş..