• 03-12-2010, 22:43:47
    #64
    baya pahalıya almıssınız hocam ılan 1 haftadır var hemen hemen
  • 04-12-2010, 02:03:14
    #65
    Ksefa isimli arkadasla anlasılmıstır.kapıda ödeme ile yarın gönderilecektir.
  • 04-12-2010, 14:24:49
    #66
    Arkadaş Kargoluyor Bu Gün Pazartesi Elimde İnşallah..
  • 04-12-2010, 15:10:00
    #67
    hayırlı olsun
  • 05-12-2010, 13:03:22
    #68
    Bilgisayar dün kargolanmıstır.ödeme p.tsi günü yapılacak şekilde anlasılmıstır.
  • 05-12-2010, 15:09:03
    #69
    Şimdi Geldim Kargodan Kapalı Olduğundan Alamadım Bilgisayarı Yarın Sabah Saat 9-10 Gibi Parasını Havale Edeceğim Arkadaşımıza Birde LCD Monitor Alıcağm.
  • 05-12-2010, 15:10:23
    #70
    Hayırlı olsun her 2 arkadaşa.
  • 07-12-2010, 17:10:57
    #71
    bılgısayarı gonderdım.kargo sırasında işlemcinin fanı kırılmıs.onun ucretinide gönderıcı olarak ben karsıladım.arkadas ödemeyı gecti.bugun lcd monıtorude kargoladım.ödemesini yarın gecicek.guvenılır bir arkadas
  • 07-12-2010, 17:39:06
    #72
    mylnchrsm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bılgısayarı gonderdım.kargo sırasında işlemcinin fanı kırılmıs.onun ucretinide gönderıcı olarak ben karsıladım.arkadas ödemeyı gecti.bugun lcd monıtorude kargoladım.ödemesini yarın gecicek.guvenılır bir arkadas
    Arkadaşımıza Öncelikle Bana Güvendiği İçin Teşekkür Ederim..
    Kargo Sırasında İşlemcinin Fanı Kırılmış Onuda Karşıladı..
    Bende Söz Verdiğim Gibi Parasını Ödedim.Bu Gün Ekranı Kargolamış
    Yarın Alacağım Onuda Güvenilir Arkadaş..