• 21-11-2010, 09:31:25
    #1
    ARKADASLAR MASAUSTU BILGISAYARIMI SATMAK ISTIYORUM.LAPTOP ALICAM VE MASAUSTU GEREKSIZ KALICAK ASSAGIDA LINK VAR ISTEYENLER RESIMLERINE BAKABILIR.CİDDİ ALICI OLANLAR TEKLİFLERİNİ PM İLE İLETİRLERSE SEVİNİRİM.BEN BİR FİYAT SINIRI KOYMUYORUM R10 İÇİN
    TIKLAYINIZ


    ÜRÜNÜN 1 YIL DAHA GARANTİSİ BULUNMAKTADIR.ÜRÜN TAM BİR OYUN CANAVARI.OYNAYAMIYACAGINIZ OYUN YOKTUR.YANINDA WİN7 ORJİNAL İSLETİM SİSTEMİ CD Sİ İLE BİRLİKTE GONDERILECEKTIR.İSTEYENE SİSTEM KURULU VE POPULER OYUNLARIN TUMU KURULU BIR SEKILDE GONDERILEBILIR.YANINDA 2+1 CREATİV SES SİSTEMİ VE SAMSUNG SYNCMASTER 940BW 19'' MONITOR DE GONDERILECEKTIR.MONITORDE,KASADA YADA SES SİSTEMINDE HERHANGIBIR CIZIK YOKTUR.COK TEMIZ KULLANILMISTIR.CİDDİ ALICILAR ULASSIN.

    Sistem Özellikler

    İNTEL CORE 2 QUAD 4 ÇEKİRDEK
    4 GB RAM
    2 GB GEFORCE 9600 GT
    500 GB HARD DİSK
    ECS G31T-M7 ANAKART
    CARD READER
    USB BLUETOOTH CİHAZI YANINDA HEDİYE OLARAK GÖNDERILECEKTİR.
  • 21-11-2010, 10:28:34
    #2
    Sadece Kasa İçin Fiyat Alabilirmiyim..
  • 21-11-2010, 12:13:36
    #3
    Harbiden de tam bi canavarmış. 2 Gb ekran kartı yuh
  • 21-11-2010, 12:24:16
    #4
    Geforce 9600 GT 2gb lık bir ekran kartı değil. 4 tane felanmı koydun acaba?
  • 21-11-2010, 12:27:46
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Deimosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geforce 9600 GT 2gb lık bir ekran kartı değil. 4 tane felanmı koydun acaba?
    Yanılıyorsun
    http://www.ereyon.com.tr/urun/2gb-gf...bit-dvi-i.aspx
  • 21-11-2010, 12:28:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    parça olarak satmayı düşünüyorsan ram ve monitör fiyatını ögrenebilirmiyim
  • 21-11-2010, 14:03:02
    #7
    Core2Quad Kaç? bunun bilgisini ve parça parça satmayı düşünüyorsan;

    İşlemci+Ram+Ekran Kartı+Anakart fiyatını ve aynı özellikler anakart olmadan fiyatını alabilirmiyim?
  • 21-11-2010, 14:26:22
    #8
    ekran kartı ve monitörüm fiyatını pm atabilirmisin
  • 21-11-2010, 15:27:35
    #9
    Benim bilgisayarın aynısı Sadece benim kasamın markası FeeL bu kadar. toplama bilgisayar her zaman en iyisidir. Hayırlı satışlar.