• 21-11-2010, 16:01:03
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım ekran kartının ve işlemcinin modelini yazarmısın, ben almayı düşünüyorum bilgisayarı.
  • 21-11-2010, 16:43:37
    #11
    istediğin fiyatı pm olarak iletirmisin ?
  • 21-11-2010, 17:31:12
    #12
    SeBo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parça olarak satmayı düşünüyorsan ram ve monitör fiyatını ögrenebilirmiyim
    msbyrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran kartı ve monitörüm fiyatını pm atabilirmisin
    parça parça satmayı düşünmüyorum arkadaslar
  • 21-11-2010, 18:39:11
    #13
    kalismeras61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Core2Quad Kaç? bunun bilgisini ve parça parça satmayı düşünüyorsan;

    İşlemci+Ram+Ekran Kartı+Anakart fiyatını ve aynı özellikler anakart olmadan fiyatını alabilirmiyim?
    Core2Quad Q8300 2500MHZ

    parça parça satmayı dusunmuyorum.parca garantili değil kasa garantili zaten.

    sadece kasayı almayı dusunursenız yardımcı olabilirim
  • 21-11-2010, 18:43:46
    #14
    EKRAN KARTI ÖZELLİKLERİ


    İŞLEMCİ ÖZELLİKLERİ
  • 21-11-2010, 20:14:38
    #15
    http://www.resimupload.com/ds786208234_islemci.html
    işlemcinin özellikleri



    http://www.resimupload.com/ds797629909_ekran.html
    ekran kartının özellikleri


    buyrun hocam.everest ile prnt alıp upload ettm
  • 21-11-2010, 20:39:29
    #16
    Ekran kartı insanın ağzının suyunu akıtıyor
  • 21-11-2010, 23:55:45
    #17
    sadece kasa fiyatını pm atarmısınız?
  • 22-11-2010, 00:02:48
    #18
    sadece kasa fiyatını pm atarmısınız?