mylnchrsm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bılgısayarı gonderdım.kargo sırasında işlemcinin fanı kırılmıs.onun ucretinide gönderıcı olarak ben karsıladım.arkadas ödemeyı gecti.bugun lcd monıtorude kargoladım.ödemesini yarın gecicek.guvenılır bir arkadas
Arkadaşımıza Öncelikle Bana Güvendiği İçin Teşekkür Ederim..
Kargo Sırasında İşlemcinin Fanı Kırılmış Onuda Karşıladı..
Bende Söz Verdiğim Gibi Parasını Ödedim.Bu Gün Ekranı Kargolamış
Yarın Alacağım Onuda Güvenilir Arkadaş..