bılgısayarı gonderdım.kargo sırasında işlemcinin fanı kırılmıs.onun ucretinide gönderıcı olarak ben karsıladım.arkadas ödemeyı gecti.bugun lcd monıtorude kargoladım.ödemesini yarın gecicek.guvenılır bir arkadas