• 13-11-2010, 15:26:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar uyduneti bilenler onun modemininde normal modemden farklı oldugunu bilir
    Uydunetten ttnete geçtiğim için uydunet modemi boşta kaldı . Uydunet baglatırken 100 lira verip almıştım modemi . ihtiyacı olanlar varsa fiyatta anlaşırız
  • 13-11-2010, 15:30:54
    #2
    Öncelikle hayırlı satışlar...

    Bende uydunet kullanıcısıyım, 512 kbps / kotasız kullanıyorum.. Bende de bahsettiğiniz modemden var download'ta 64 kB/sn üstüne çıkmıyor.. Sizde de böyle bir sorun var mıydı ? Ben modemden dolayı bu kadar yavaş olduğunu düşünüyorum..
  • 13-11-2010, 15:40:52
    #3
    ilkerkocatepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı satışlar...

    Bende uydunet kullanıcısıyım, 512 kbps / kotasız kullanıyorum.. Bende de bahsettiğiniz modemden var download'ta 64 kB/sn üstüne çıkmıyor.. Sizde de böyle bir sorun var mıydı ? Ben modemden dolayı bu kadar yavaş olduğunu düşünüyorum..
    download hızı normal hocam. internet hızının 10da 1i oranında hız kullanabiliyorsunuz. mesela 8mb/sn hızlı olsa saniyede 800kb veri çekebilirsiniz.
  • 13-11-2010, 15:41:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    benimki 120kb/sn nin aşağısına düşmüyordu
  • 13-11-2010, 18:50:29
    #5
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimki 120kb/sn nin aşağısına düşmüyordu
    İnternet hızınız kaçtı ?
  • 13-11-2010, 18:51:35
    #6
    ilkerkocatepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet hızınız kaçtı ?
    1 mbit de zaten 116 ile cekiliyor senin hızın normal .
  • 13-11-2010, 22:38:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ilkerkocatepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternet hızınız kaçtı ?
    1 mbit'ti.
  • 13-11-2010, 22:42:12
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Uydunetten ttnete geçilir mi hiç resmen mercedesten inip anadola binmek gibi bişey olmuş. Aklındaki fiyatı pm atarmısın arkadaşım arıyordu ona haber veririm
  • 13-11-2010, 22:42:48
    #9
    Uydunet modemi alan kişinin uydunet'i arayıp modemi kayıt ettirmesi gerekiyor. Mac adresiyle kayıt yapılıyor. Dipnot olsun