ilkerkocatepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı satışlar...

Bende uydunet kullanıcısıyım, 512 kbps / kotasız kullanıyorum.. Bende de bahsettiğiniz modemden var download'ta 64 kB/sn üstüne çıkmıyor.. Sizde de böyle bir sorun var mıydı ? Ben modemden dolayı bu kadar yavaş olduğunu düşünüyorum..
download hızı normal hocam. internet hızının 10da 1i oranında hız kullanabiliyorsunuz. mesela 8mb/sn hızlı olsa saniyede 800kb veri çekebilirsiniz.