Öncelikle hayırlı satışlar...

Bende uydunet kullanıcısıyım, 512 kbps / kotasız kullanıyorum.. Bende de bahsettiğiniz modemden var download'ta 64 kB/sn üstüne çıkmıyor.. Sizde de böyle bir sorun var mıydı ? Ben modemden dolayı bu kadar yavaş olduğunu düşünüyorum..