Arkadaşlar uyduneti bilenler onun modemininde normal modemden farklı oldugunu bilir
Uydunetten ttnete geçtiğim için uydunet modemi boşta kaldı . Uydunet baglatırken 100 lira verip almıştım modemi . ihtiyacı olanlar varsa fiyatta anlaşırız