• 29-09-2010, 16:27:24
    #1
    Arkadaşlar Amerika'dan abimin yanında getirdiği Apple iPad 32 Gb - Wi-Fi modelini satıyorum.. kutusu dahi açılmadı geldiği gibi duruyor. Türkiye fiyatı yaklaşık 1.600 TL olan bu ürünü ben 1350 Tl'ye satıyorum.. 2 yıl garantisi mevcuttur. Aynı gün kargo yapabilirim. Resimlerde görüldüğü üzre iPad kutusunun üstündeki jelatin bile açılmamıştır ve resimlerde görülen orjinal iPad koruma kılıfı ile gönderilecektir. Resimleri ve Özellikleri ;

    ÜRÜN ÖZELLİKLERİ
    İŞLEMCİ TÜRÜ : APPLE
    İŞLEMCİ : Apple A4 1 GHz İşlemci
    RAM 256 MB DDR2 533 Mhz. (Max.1 GB) Ram
    SABİT DİSK : 32 GB Solid State HDD
    OPTİK SÜRÜCÜ : Opsiyonel Sürücü
    İŞLETİM SİSTEMİ : Apple iPhone OS 3.2
    BATARYA SÜRESİ : 10 Saat
    WEBCAM : Yok
    EKRAN BOYUTU : 9.7" Multi-Touch LED Ekran
    EKRAN ÇÖZÜNÜRLÜĞÜ : 1024 x 768
    RJ45-ETHERNET : Yok
    WIRELESS *** : 802.11 a/b/g/n
    RJ11- MODEM : -
    BLUETOOTH : Var
    DERİNLİK : 13.4 mm
    YÜKSEKLİK : 242 mm
    GENİŞLİK : 189 mm
    AĞIRLIK : 0.73 Kg
    USB : -
    KART OKUYUCU : Yok
    EXPRESS CARD SLOT : -
    KULAKLIK ÇIKIŞI : 1
    PARMAK İZİ : Yok
    GARANTİ SÜRESİ : 2 Yıl

    Resimler ;




  • 29-09-2010, 16:41:55
    #2
    Merhaba;

    Firmamızda 3G'li olanı 1799TL'den satılıyor.
    Sadece wireless olan bu ürün için fiyat bence çok.

    Ayrıca Amerika'dan alınan bir ürünün Türkiye'de uluslararası garantisi 1 yıldır, 2 değil.
    O da Apple'dan alındığına dair faturası varsa.

    Fiyatı biraz daha indirirseniz alıcı bulabilirsiniz diye düşünüyorum.
  • 29-09-2010, 16:55:40
    #3
    Daha ne kadar inebilirim bilmiyorum ama zaten amerika fiyatıyla hesaplarsanız bu fiyata denk geliyor zaten. 3g için 400 Tl benim için çok büyük bi para hele ki aynı özellikler vrken ve ülkemizde 3g hala bu kadar pahalıyken
  • 29-09-2010, 17:09:09
    #4
    ipadda maclerde ki gibi ps, vs programları kullanabılıyor muyuz?
  • 29-09-2010, 17:14:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sattığın fiyata saygı duyuyorum fakat o fiyatlara satman zor.Neden dersen sen 1600 Türkiye fiyatı demişsin ancak o 64 GB lık modeller için diyebilirim.

    Eğer tok satıcı değilsen fiyatını indirmeni tavsiye ederim.Çünkü adamlar verdikleri fiyata birde 12 taksite kadar yapabiliyor.

    Senin ürünün aynısına buradan bakabilirsin :http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...30249851/detay

    1500 TL / 12 TAKSIT olarak satışı varken 1400 TL peşin zor dostum
  • 29-09-2010, 17:19:20
    #6
    Bende fiyat düşürmeyi çok isterim ama malum üniversite öğrencisiyim tok satıcı değilim fakt daha aşağı fiyata satarsam ben burda çok zor duruma düşeceğim. kullanmıyorum bile ki sıfır kalsın diye yoksa bilgisayar ihtiyacım var konularımdan görürsünüz. Satabilirsem ne mutlu bana satamazsm yine öyle duracak ne ben kullanabileceğim ne de başkası.
  • 29-09-2010, 19:21:10
    #7
    CoNDiTioNaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende fiyat düşürmeyi çok isterim ama malum üniversite öğrencisiyim tok satıcı değilim fakt daha aşağı fiyata satarsam ben burda çok zor duruma düşeceğim. kullanmıyorum bile ki sıfır kalsın diye yoksa bilgisayar ihtiyacım var konularımdan görürsünüz. Satabilirsem ne mutlu bana satamazsm yine öyle duracak ne ben kullanabileceğim ne de başkası.
    hiç almamak 100 lira daha az almaktan daha mı iyi?
  • 30-09-2010, 15:01:58
    #8
    Tamam dediğiniz gibi yapalım fiyat 1350 TL.
  • 25-12-2010, 17:00:27
    #9
    Ürün Kayseri'de bir Kayserili'ye Peşin 1500 TL'ye Satılmıştır. Herkese Teşekkür ederim.